Kvel din sorg i ei bøtte med vann
og fold dine hender så hardt du kan
Heile havet reiser seg og ser mot land
og mot deg og di borg av sand

Far til datter seier, kom til papa kom
Sett deg på mitt kne og fortell meg om
når eg ikkje er her, er du ensom?
Du har arva ditt smil etter di mor, fuck!
Ett sånt smil er nok
Kaizers Orchestra – Far til datter

Å ligne sånn på mor si at ein ikkje veit om det er bra eller dårleg. #denfølelsen
«Ja du er no lik mor di» er ein frase eg har høyrt heile livet mitt og fortsatt høyrer (og det er kanskje av far min eg har høyrt det mest).  Eg tar det som eit kompliment no, for eg har ei fantastisk mor. Ho er sterk, smart, morosam – ei dame eg ser opp til. Mor mi er rett og slett super! Men ein vil jo så gjerne vere seg sjølv, ein vil gjerne vere eit individ i seg sjølv, ein vil vere unik! Men å bli samanligna med ei av dei kulaste kvinnemenneska eg veit om, det er ikkje dårleg det heller.

