Eg veit ikkje heilt kva eg skal bruka denne bloggen til enda, men eg veit kva bloggar eg likar å lese! For ei veke sia blei eg spurt om kva bloggar eg lesar. Her er noken av dei:

Strekhjerte
Ein blogg om alt som er fint i verda. Linn skriv om ting som beveger ho og gjer deg den følelsen som du ikkje visste at du leita etter.

Synnelivet
Synne er den fyrste bestevenninna eg nokon gong hadde. Eg hugsar at vi sprang ilag i barnehagen og leika, vi hadde heile livet framfor oss og alt var fint. No bor Synne i Stavanger og bloggar om kvardagen sin, om vener, og om dei små tinga som eigentleg er dei store tinga når man sett saman dette puslespelet som er livet.

Mia hundre mil
Mia bor i Berlin og skriv så fint om korleis det er å vera norsk student i Tyskland. Eg er ganske så misunneleg der eg les kvart innlegg opp og ned, for eg savner Berlin sånn!

Sjekk dei ut, eg lovar deg – alt er god lesning!

